کیوکوشین کاراته




   کیوکوشین کاراته


   شهر افعی-اندی هوگ
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 43332
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به گروه خوش امدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

دهکده افعی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر افعی و آدرس asps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

<-PollName->

<-PollItems->





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» تولید جوهر نقره مایع برای چاپ مدارهای الکترونیکی

تولید جوهر نقره مایع برای چاپ مدارهای الکترونیکی

محققان دانشگاه ایلینویز موفق به ابداع جوهری از نقره شده اند که در چاپ مدارهای الکترونیکی با استفاده از رایانه های خانگی کاربرد خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیشتر جوهرهای چاپ الکترونیکها از ذرات فلزی برخوردارند. اما جوهر جدید تماما مایع بوده و محلولی از نقره و آمونیاک است. پس از چاپ با استفاده از این جوهر مایع تبخیر شده و رشته هایی از مواد رسانا بر روی سطح به جا می مانند.

این جوهر نسبت به بسیاری از جوهرهای الکترونیکی موجود برتری هایی دارد که یکی از آنها کوچکتر شدن دهانه جوهر پاش در چاپگر است زیرا جوهرهایی که حاوی ذرات فلزی هستند به دهانه ای بزرگتر نیازمند خواهند بود. جوهر نقره مایع به دهانه ای بسیار کوچک به اندازه 100 نانومتر نیاز خواهد داشت.

از دیگر فواید این جوهر ساده بودن تولید و قدرت بالای چسبندگی آن به طیفی گسترده از مواد از قبیل پلاستیک، کاغذ و پارچه است. از دیگر نکات مثبت درباره این جوهر درجه حرارت آن است. جوهرهای ذره ای باید در درجه حرارت نسبتا بالایی مورد استفاده قرار بگیرند تا رسانایی خوبی از خود نشان دهند. به همین دلیل است که امکان چاپ آنها بر روی سطوح کاغذی یا پلاستیکی وجود ندارد.

اما جوهر نقره مایع می تواند در حرارت 90 درجه سلسیوس به حداکثر رسانایی خود دست پیدا کند که حرارتی بالا است، اما به اندازه ای است که بسیاری از سطوح توان تحمل آن را دارند.

از سویی دیگر با وجود اینکه شاید نقره ماده ای گران قیمت به نظر بیاید، سال 2011 قیمت آن 26 و 48 دلار در هر اونس بود یک اونس نقره می تواند مقادیر زیادی نقره تولید کند، از این رو هزینه تولید آن نسبت به بسیاری از جوهرهای الکترونیکی موجود قابل مقایسه است. بر اساس گزارش دیسکاوری، این جوهر می تواند مسیر استفاده از رایانه های شخصی برای چاپ مدارهای الکترونیکی را هموار سازد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : حمیدرضا حاجی آقایی | تاريخ : پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب